Oj de va längesen

Det va lördagskväll jag skrev sist.
Hade sjukt skoj iaf :)

Men mådde som jag vet inte vad på söndagen, har aldrig mått så dåligt när jag varit bakis :O det är så sjukt hur man kan må.
Men men den dagen är över nu och ännu en dag efter den så.

Igår kom mamma hit en sväng sedan när hon åkt så kom jossan hit och vi fixade oss och åkte sedan till Dollar Store och köpte julgardiner till köket :)
Sen åkte vi även på rusta, köpte mig en julgransmatt och en termos där då våran andra termos gått sönder.

Sen blev det att åka hem hit å bara dega lite.
Efter det när jossan åkt hem så packade jag med mig barnen in i bilen och åkte till emelie och hämtade henne,sen bar det iväg till Valbo, vi gick där ett tag sen in på IKEA med :)

Kom hem strax efter 8.. då blev det tv-tittande men hjärtat å dom små liven :)


Och idag vet jag inte vad som sker, ska iaf ta tag i träningen igen nu, för nu är jag så less på att magen är kvar. så nu ska den bort :D
Så att man kommer i sina gamla kläder igen, så trist att inte kunna ha något. Å det är ju ingen ide att köpa nya när man vet att man ska börja träna å få bort magen å sånt så.


Men men kanske ska ta ett träningspass på Wii nu ? barnen sover nu så.

Skriver senare om jag har tid :)



Älskade familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback