Ojoj, längesedan :O

Ja det va längesedan nu.. fy skäms på mig :P haha!

Men haft mkt att göra, å är hellre med små tjejerna å busar med dom nu än att sitta vid datan.

Men men nu sover dom middag så då ska ja passa på  att skriva lite tänkte jag :)

Det var i torsdags jag skrev sist, och sedan dess har vi varit och firat Elliot på hans 1års dag:)
 Lillkillen börjar bli stora pojken nu :)


Jaja efter att vi varit där i fredags så åkte vi och köpte max, mmmm så gott säger jag bara!

Sen lördagen när jag vaknade så åkte jag iväg för att fixa farsdags presenter, till min far,jonathans far och jonathan :)
Det fick bli en kruka med lite blommor i till min far å jonathans far så fick dom liten chokladask till.
Och till jonathan köpte jag en mugg som det stod Till bästa pappa och ett hjärta på och han fick även en hockeybocky klubba.. alltså en rinkbandyklubba:)
Och frukost på sängen med:)


Jaja, iaf på lördagen så bakade vi kakmonstermuffins :) tänkte lägga ut bild på dom sen, men de blev inte allt för fina inte;P haha
Men de får duga för att vara första gången : )

Sen på lördagkväll var vi bjudna på mat hos jonathans far :) och hans sambo.
Trevlig trevligt!

Sen på söndagen så startade jag dagen med frukost på sängen till jonathan å sen bar det av mot min mamma å pappa.

Var där hela dagen:) fick även nya nappflaskor till små tjejerna. och tror ni dom gjorde susen eller? lr jag hoppas att det var dom som gjorde att magknipen gick bort på dom och dom började sova sjukt länge:O
Sov från 21 till 23 sen från 24 till 07 :O sen 07-10 ... säger då bara vilken underbar natt för oss, jämnfört med hur det brukar vara.
Hoppas det bara håller i sig, det vore så skönt efter alla dessa nätter vi haft med dom nu.. gud alltså.

Nog om det, idag har jag städat och bokat om tvättiden jag bokade igår :P
Det är så att mamma kommer hit imorn och hjälper mig att trösta småttingarna då dom ska ta sin 3månadersspruta på bvc imorn.
Så då kunde hon hjälpa till att tvätta med :)


Nu ska ja ställa mig vid spisen å tillaga hemmagjord potatismos med ungbakadfalukorv:)
Sen ska ja även göra en sockerkaka en kakmonster sockerkaka, som vi ska bjuda på när jonathans mamma kommer på besök idag: )


Nog om detta, måste fixa lite mat å sånt nu. För snart vaknar dom små med å vill ha mat och då måste jag fixat allt vårat typ.. :P


Vi hörs folket, sry för dålig update.Men ska försöka lägga in små inlägg då å då. Men spenderar hellre min tid med mina små tjejer på dagarna och kvällarna med min underbara familj :D

Vi hörs



Underbara familj <3

 Emmelina :)
  Nellie :)


Och min underbara kille/sambo :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback