Omöjliga tjejer

Det är vad dom är nu, fast inte på det dåliga sättet utan på ett bra sätt :)
Dom satt nyss å skrek för att dom ville ha mat, jag gick och fixae maten och började mata först Nellie lite sen fick hon en liten paus så tog jag Emmelina, men sen när jag skulle mata Nellie igen då låg hon bara å flina så lade ja ner henne igen och tog Emmelina men då gör hon likadant.
Ingen av dom ville ha nå mer mat :O Ändå har dom inte ätit så mkt. men är dom mätt så är dom.

Men dom var bara för härliga när dom låg å flinade :) vad man än sa så flinade dom^^
Mina gullegrisar :)

Nu börjar Emmelina tröttna igen, hon ligger å små gnyr nu så får väl ta upp henne å leka lite med na:)



Jaja nu blev hon lite lugnare :) men idag ska ja gå ner till Jonathans jobb igen, som igår. Så går vi hem tillsammans:)

Sen får vi se vad dagen mer bjuder på, tänkte städa lite idag.
Just ja Jonathans syster å hennes kille kommer hit senare :)


Men nu ska ja leka lite med dom små :D




Bye



Min älskade familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback