Städat,tvättat å besiktat bilen

Det är vad jag gjort idag.Men har inte hunnit städat klart :O
Var så mkt att städa + att jag lekt med små tjejerna med :)

Men har hunnit mkt idag, skönt!
Har även badat dom små, skulle gjort det igår. Men det blev så sen när jag kom hem från mamma å pappa.

Imorn blir det till att försöka hinna dammsuga av innan jag drar mig ner på stan för att umgås med Ida :)
Sen imorn eftermiddag kommer Jonathans kompis kalle hit och även hans lillesyster stina!

Sen får vi se vad som mer sker imorn.. det visar sig!

Men ser fram emot att träffa ida igen :) det var evigheter sedan känns det som.

Just de ;) Idag fick jag även en överaskning av min älskade pojkvän :D
Fick alltså wii fit plus.
Nu ska det tränas av :)
Skönt!


Tack älskling<3


Men nu blir det paradise hotel

Bye




Min älskade familj <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för en supermysig dag gumman =) Här har du min blogg iaf =)

Kraaaam

2009-11-20 @ 17:57:42
URL: http://idizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback