Underbar dag!

Det är vad det varit idag.
Började dagen med att träna lite på Wii :)
Sen fixade jag små tjejerna, och sånt.. Sen drog vi iväg till valbo för att där möta upp Ida!

Sen blev det IKEA för lite mat, som vanligt den där kotlettraden med pommes.
Men det är ju så gott!



Sen blev det in till köpis och titta :)

köpte även 3 bodys till dom små..




Sen en som var svartvit randig :)


Sen köpte jag en present till jonathan i efterskott ;) men bättre sent än aldrig :P haha

Han blev skit glad iaf :)


Men har haft en underbar dag med ida, blev lite fika med^^
Sen köpte Ida en skit snygg jacka som jag med vill ha :O å  det bästa var att det var 50% på den utan att det stod nå :P

Så den kostade 599 egentligen men nu va den nersatt till 299 :O


Sen blev det bara att jag köpte lite mat till ikväll då Kalle å hans syster var här .. :) käkade tacos med dom, sen efter ett tag så åkte dom. Och då kom tina hit en sväng, fick även present till dom små från henne och lukas :)
Skit fina klänningar och hello kitty strumpor :)

Tack så mkt, kommer verkligen att andvändas :)



Men nu kommer det lite bilder på dagen idag!


 Emmelina : )

  Nellie får vara med och titta lite :)


  Nellie sover efter att kollat runt lite :)

  Båda två sover sött efter maten :)




Kommentarer
Postat av: Mikki

Har du ingen tvillingvagn ?? utan två vanliga.

2009-11-21 @ 12:04:48
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å så söta dem är jag längtar efter dem puss å kram från Mamma,Mormor Petra

2009-11-21 @ 16:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback