Bakning och städning på schemat idag

Idag blir det till att baka och städa :)
Även fixa in tvätten som är nytvättad i garderoberna!


I eftermiddag/ ikväll kommer min faster och farmor å hälsar på.

Ska baka Muffins och Kladdkaka tänkte jag  :)


Jaja, vet inte vad ja ska skriva, har inte så mkt att skriva om. Och jag börjar tappa bloggsuget. Men ska inte sluta, ska försöka få lite hjärna å skriva om nå intressant..
Någon som vill höra min förlossningshistoria? Lr nån som har något annat tips om vad jag ska skriva om ?


Men nu ska ja sätta fart iaf!


Bye!



Mina tre älsklingar<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Skulle vara roligt att läsa din förlossningshistoria:)

2009-10-09 @ 10:07:40
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback