Blev inge inlägg igår..

Då vi va borta typ hela dagen och innan vi åkte så hade jag fullt upp så då blev det inge skrivande heller..
Och när vi kom hem va ja så hungrig så fixade mat sen blev det bara tv:n sen sängen.


Men igår va vi iaf hem till mamma och pappa och blev bjudna på mat + att vi skulle byta till vinterdäck, men det fixade pappa åt oss :) tack!
Sen efter att vi käkat å det va klart så åkte vi till mina kusiner, och min morbror och hans sambo. Och där var även min Moster och hennes familj :)
Det var underbart att träffa dom igen, dom kommer förbi här hemma idag innan dom åker vidare till Småland.


Jaja, idag va sker mer ?
Hmm... städa lite kanske? damma å dammsuga å sånt.. Det är sånt som behövs jämt tycker ja :P
Sen självklart busa med dom små :D Det är så roligt nu när dom börjar vara med mer :) dom skrattar/flinar och pratar tillbaka och sånt :D
Det är så underbart att få se hur dom utvecklas och vara med dom under tiden dom växer :)


Men men nog om allt, nu ska ja nog fixa lite frukost..


Bye!



Mina älsklingar, älskar er mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback