Blev promenad iaf

Det blidde det, en lite en. Det blev ju uppehåll ett tag så då passade man på :D
Bebbarna hade precis fått mat lagomt till upphållet med, så det va kanon :)

Skönt att komma ut å röra på sig lite!

Idag har vi även flyttat ner datan till källaren, sen så ätit. Jonathan och dom små låg och drog sig riktigt länge så det har inte hänt så mkt här.
Jag kollade ikapp alla avsnitt jag missat på Andra Avenyn innan jonathan gick upp å sånt.
Sen har det varit lite slapp å arbete å promenad, Det va denna söndag de!
Undra vad den mer bjuder på ?



Kanske en kanelbulle ? Det är ju trots allt kanelbullens dag, men käkade ju de igår. (jag vet, lite försprång. hihi)
Men annars då ? Ikväll blir det nog Ensam Mamma söker skulle ja tro. Eller det får vi se ^^



Skriver kanske mer senare !





Någon som bakat kanelbullar idag? Jag skulle vela gjort det , men inte allt hemma å sånt satt det blidde inge^^


Älskar er <3 Mina tre sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback