BVC idag...

Idag va vi iväg på BVC det gick fin fint :) Dom hade vuxit 2cm sen sist, och dom vägde lite över 4200 och lite över 4300.
Sen hem å käka, sen blev det vila. Va så trött.
Bror har även hunnit vara här ett tag idag.


Kommer kort imorn ;D


Sen när jonathan åkte iväg på hockey så kom farmor hit som sällskap :) hon ringde och fråga om jag ville ha hjälp ikväll när jonathan va borta.
Så då tackar man ju inte nej :)

Men tjejerna har varit rätt så lugna än så länge! Men de kanske kommer snart att dom börjar knöla runt!

Nu ska jag iaf ta något att äta innan jag somnar, annars kommer jag att vakna inatt å vara skit hungrig.
Så bye!




Älskar min familj mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback