Fixat och Donat

Det är vad jag/vi gjort hemma idag, som sagt farmor kom hit och hjälpte till :)
Och även min bror kom hit.

Vi har dammat,och tvättat :) och fixat undan i köket!
Sedan när dom åkt så åkte jag och handlade och sedan fixade jag med dammsugningen.

Efter att jag gjort det så blev det mat, blidde hambrugare med pommes idag. Lite slapp å snabb mat :P men det får man ha ibland med!


Sen kom mamma och marie och linnea hit, mamma hade med sig åkpåsarna till i vinter.
Dom va jättefina :) i gammeldagsrosa, inte ofta man ser den färgen nu inte.

Det blev inge måla idag, men mamma kommer hit imorn bitti vid 7 tiden och ska måla med mig :)
Hon kommer så tidigt för att hon ska klippa sig 14,45 tror ja de va? Men de e ute i norrsundet så hon lär ju åka härifrån ett tag före eftersom hon åker buss.


Men nu sitter jag och kollar på Inlåst en ny serie på 4:an.


Snart blir det iaf sängen, börjar bli trött nu + att jag ska upp tidigt imorn. Brukar ju ligga å dra mig efter att jonathan åkt till jobbet annars, men inte imorn :P


Men det är bara bra så att vi får det klart där nere :D

P.S ca 4 veckor kvar till soffan kommer :D


Men ska kila nu!

Bye




Mina älskade <3

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

okej, har velat haft tvillingar jag med men just nu tycker ja de är lagomt med en :)

jo de går jätte bra, thindra är så snäll så :)

skulle vara roligt och träffas sen nån gång om du vill :)

2009-10-02 @ 19:47:41
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback