Gårdagen och dagen idag

Gårdagen började med en sovmorgon till 10, lr ah det är ju inte så länge men en timme längre än vad jag brukar sova :)
Vädret va ju kanon så jag packade skötväska klädde på mig, matade dom små liven, klädde på dom.
Sedan bar det av på promenad, gick till Willys då mamma jobbade och hon skulle till oss efter så vi tog en prommis hem :)
Skönt va det!

Efter att kommit hem så va de nästan dags för mat till dom små igen :P Och sedan blev det lite plock här hemma.
Sen när jonathan kom hem, så åkte jag iväg till Barnens Hus för att kolla lite  :)
Va även in på Ica Maxi å handlade lite smått som behövdes hem....

Väl hemma blev det mat, köttgryta och kokt potatis :)
Efter maten så va det dags för bad, jonathan hoppade i badet sen fick dom små bada med han :) en i taget och jag stod å tog emot dom :P
Dom gillar verkligen att bada :)

Efter att dom badat klart så spolade jonathan upp nytt vatten åt mig :)
Skönt att bada det är helt underbart :D


Sen efter badet blev det Färjan och sen fixa å dona med dom små, sen sängen för min del iaf. Jonathan kollade på Roast på Berns först. Sen när han kom och lade sig, då började dom små att vägra sova och skrika å hålla på. Och när man fått den ena lugn då börjar den andra å lagomt till den blivit lugn så börjar den andra om.
Så höll de på i säkert 1.5 timme om inte mer igår kväll.
Sjukt drygt, men men så är det.
Till slut så va det dags för mat igen till dom. Sen så somnade dom efter lite knöl efter maten med. Men men.
Sen fick man sova i 3 timmar sen va de dags för Nellie, då ville hon ha mat igen. Sen ge henne de, somna om 1 timme sen va de Emmelina som ville ha mat. Så har vi hållt på inatt..
Det blir lite jobbigt när dom inte äter sammtidigt + att dom håller på å knölar runt men men det är bara att bita ihop :P


Nog om det, dagen idag började även den med fin väder. Dock ingen ork eller sug i mig. Helt slut ...
Bvc idag, se om dom vuxit något som jag tror dom gjort ;P för vissa pyjamaser iaf börjar bli kort i benen :P
Sen efter att vi varit där vet jag inte alls vad som sker, får se helt enkelt!

Ikväll ska jonathan iaf iväg på Hockey.. dom skulle ha nå planering i samband med hockeyn. Hoppas dom små är snäll mot mig då :P
annars vet jag inte vad jag ska ta mig till ;P känns dumt att fråga någon om dom vill komma å hjälpa när det blir så sent.

Men men nu ska ja hitta på nå annat att göra!
Vi hörs





Mina älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback