Lördag kväll/Söndagen igår

I Lördags kväll så skulle jonathan iväg på fotbolls tittande med grabbarna :)
Mamma va här å hälsade på medans pappa,bror,faster och farmor va på hockeymatch :)
Men så fort mamma hade åkt så började små tjejerna härja omkring, dom va relativt lugn när mamma va här. men sen slog de ut när dom åkt, dom skrek å härljade.. till slut orkade jag inte mer, 2.5 timme höll dom på. sen packade jag med dom i bilen hämtade jonathan, och så fort vi kom hem så skrek dom lite bara sen gav joanthan dom mat sen somnade dom.. så typiskt :O
Less man blir då :P

Men men så gick det iaf, sen söndagen dagen igår alltså. Så åkte jag och tina å lukas till valbo för att hitta nån tröja åt mig, men inte fanns det någonting i min smak inte.. sen är ja ju så kräsen med nu när magen är kvar lite.. vill inte att den ska synas, det ska va rätt modell rätt färg å ändå se smalare ut och den ska va långärmad:P haha
Sen ska den inte kosta för mkt heller.. :P
Då kanske ni förstår vrf jag inte hittade nått!


men men nog om det, när jag kom hem så blev det käk, max :D gott!
Sen blev det tv tittande sen ett varmt bad sen ännu mer tv :D


Jaja, tjejerna va rätt lugn å snäll igår kväll :) så natten gick bra jämnfört med dom andra nätterna tycker ja :)

Dagen idag har det itne hänt så mkt .. jonathan jobbar 12-16 idag.. så innan han började så åkte vi till apoteket på sjukhuset å hämtade ut protovit och järn till dom små..


Sen har det inte skett så mkt, ingen ork till nå men ändå vill ja fixa.. fattar inte?
Haha

Föresten är det bara jag som längtar tills man kan börja julpynta?
Lite tidigt nu :P



Ojoj, nu skriker emmelina efter mat.. skriver mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback