Myskväll med tacos

Blev det igår, och jonathans syster och hennes sambo kom hit med:) vi spelade lite wii, men det blev inte allt för mycket då tjejerna ville sitta i knät å vara med istället för att sitta i babysitter:P


Sen när dom åkt hem så gick ja å lade mig, va så himla trött. Och det blev i dom timmarna tjejerna brukar fara liv, men igår va den bästa kvällen/natten på länge..
GUD SÅ SKÖNT!
Inge skrik, bara lite gnäll från Emmelina när hon tappade nappen. Men annars va dom lugna :)
Dom somnade väl vid 11 lr nått och sov till halv 6 i morse :)
Det va skönt, inte haft någon natt så. +att båda sov lika länge, det har aldrig hänt när dom sovit länge :)
Så man kan ju hoppas på att det håller i sig, vore skönt de! ^^


Men men nog om det, nu är jag vaken och det är Lördag, jonathan och tjejerna sover än :P
ska väl ta upp dom små snart å byta om för dagen på dom.
Sedan får vi se vad som sker ?
Mina kusiner och min moster och hennes man kommer ju upp hit till gävle/bergby idag. Får se om man träffar dom idag lr imorn :) Det visar sig med andra ord!
Ska bli roligt att se dom igen :)
Måste bli oftare man träffas, det dröjer alldeles för länge mellan gångerna.



Jaja, nu ska ja ta och kolla på lite tv innan jag tar upp småttingarna.
Vi hörs folket!




Bye!

P.s ska ta bild någondag på vardagsrummet med, kanske idag?


Älskar mina tre underbaringar <3


Kommentarer
Postat av: ullis

Jaha :P ja jag vet inte alls ja! Förr så sjöng han ju en låt till henne.. Men det kanske inte hade nått med kärlek att göra :P

2009-10-17 @ 16:11:23
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback