ojoj,dålig update

Det har de varit på sista tiden, men har inte varit hemma så mkt så därav orsaken.Och när jag varit hemma har det varit folk här då vill man ju inte sitta vid datan liksom :P

Men i fredagskväll blev det att vi åkte till Magdalen och Per-Erik och käkade mat å kolla på idol  :)
Myspys!
Sen på lördagen var vi bjudna hem till jonathans mamma på mat, vi blev kvar där till 6 typ, sen när vi åkte hem så bestämde jonathans sig för att haka på Peltola och några till för att spela biljard,  men sen ångrade han sig.
Men då sa ja att han skulle åka ändå, för han behöver komma ifrån ibland.
Så det blev så att han åkte, men då mötte jag upp Lina och Jonas på Willys :) så handlade vi lite där,sen åkte vi hem hit å lagade mat och sen blev det bara massa mys med prat å tv-tittande :)

Roligt att träffa dig igen tjejen, och trevligt att få träffa Jonas med :)

Dom åkte väl hem halv 12 ungefär så då packade jag in mig i bilen med dom små för dom var lite bråkiga. Så åkte å hämtade jonathan då.


Sen blev det bara sova när vi kom hem :)


Och på söndagen kom först mamma å pappa hit å hälsade på sen när dom åkt så åkte vi till Jonathans bror, sebastian, elliot och sara.
Vi blev där ändå in till kvällens slut typ :P kom hem vid 10 tror ja :P^^
Det blev mat å mys där. Massa bus med Elliot :)


Och igår var jag hem till bergby för att få massage av en utbildad massör där :)
Skönt som attan var det ! Måste göras om snart :)
Sen blev jag kvar hela dagen :)



Sen när jag kom hem var det bara att lägga sig i soffan  å slöa, käkade skagenmackor med :)



Men idag vad sker idag ?
Jo, idag blir det lite städning för min del, sen kommer maria hit med:)

Sen vet jag inte så mkt mer.



Men nu ska jag kila å göra frukost. Magen kurrar som bara den :P haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback