Onsdag!

Idag är det onsdag och joanthans ena faster kommer och hälsar på :)
Och mamma har nyss varit här, har fått häjlp med städningen :) tack!
Det behövdes, har iaf dammsugit och skurat :) och slängt sopor




Just ja, igår fick vi soffan och det blev kanon :D älskar det!
Så himla bra blev det, + att jag är skit nöjd med fönstena nu med.. fått andra krukor och blommor där så då blev det kanon:D
Ska få upp hyllor ovanför soffan imorn, så det kommer bild då!
Det blev iaf ett helt annat vardagsrum.


Jaja nog om det, imorn är det torsdag och Jonathans pappa kommer hit å hjälper oss att sätta upp hyllor,hatthylla och lampor.
Sen kommer även min farmor troligtvis och hjälper mig att sy om 3 regnskydd till två som passar till våran vagn.. känns onödigt att köpa ett nytt när man kan få till två av dom jag har : )
Ett till liggdelarna och ett till sittdelarna :)


Sen vet jag inte så mkt mer som händer..


Köpte ju blommor och hatthylla igår på IKEA....
Det blev detta!


Fast i orange,  Den längst till höger...

och köpte även två andra blommor som inte finns på bild...

Och hatthyllan finns inte heller på nätet, så de kommer det bild på sen när den kommit upp :)


Vet inte vad ja ska skriva mer ?
Det snöar iaf, men det ligger inte kvar på backen.. men det innebär ju att det snart är jul och julpynt:D:D:D:D


Längtar!


Jaja, ska göra nån nytta nu :P bye!




Mina tre älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback