Onsdagen 21 okt!

Den har lydit så här:

BVC 10.30
Gud så stor dom blivit :P snart uppe i 5 kilo:O

Sen blev det en liten promenad på 40 min :) sen hem, dom små sov skulle då passa på att städa här hemma.
Tror ni att man fick det eller?
Så fort jag rensat på diskbänken och gjort den fin då var det dags, då vaknade Emmelina och hon somnade lika fort i famnen så lade jag ner henne igen men ikke, det funkade inte.. trodde man det själv lr ?
Så höll hon på så tills halv 4 då gav jag nellie mat då emmelina hade fått mat strax före, sen packade jag oss in i bilen för att hämta jonathan på jobbet :)

Sen när vi kom hem så började jonathan med mat :) det blev lax,potatis och romsås:)
Efter det blev det slapp i soffan med dom små, sen tog jag ett bad med Nellie först sen blev det Emmelinas tur :)
Dom tyckte det va så skönt!


Nu ligger dom och sover i sina sängar:) försöker lägga om rutinerna på dom :P får se hur det går^^

Jaja nu sitter jag i min morgon/badrock som va en utav presenterna jag fick av jonathans mamma och syskon :) men deras respektive:)

Ah, och imorn ?
Tvätt,städ och främmande :)
Sen på fredag är det med främmande, och massa som sker.
Känns som denna vecka har varit full, haft något varje dag:P Men skönt det med :)



Jaja, nu blir det tv. ska försöka få in bilder imorn, det beror på hur jag hinner med allt och sånt.


Bye!




Jonathan Sundkvist,Emmelina Sundkvist Och Nellie Sundkvist Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback