Så glad idag..

Känner mig så glad idag, kan vara för att jag hunnit med så mkt :)
Har städat allt här hemma, dammat,dammsugit å skurat... känner mig så duktig:D

Skulle ju pröva mig på kärleksmums men då jag va ner på ica idag så glömde jag köpa florsocker så det blir inte det idag, får bli nån annan dag : )


Men har ju även hunnit ner på ica då som sagt, köpte ägg, vaniljsås och äpplen.
Så nu har jag bakat äppelkaka.Sen blev det även chokladbollar :)


Snart kommer Sebastian, Lilla elliot och Magdalena :) joanthans syskon och jonathans brors barn.

Senare kl 4 så är det tvättid. skönt att få allt klart på en dag :)


Vi får se mer senare vad dagen bjuder på, ska försöka hinna med att lägga in bilder med.
Ska verkligen försöka hinna :)



Men vi hörs!

Bye!


Jonathan,Emmelina och Nellie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback