Tisdag

Idag är det tisdag, och vi är trötta i denna familj idag, det var nämligen så att vi hade en dotter som inte ville sova natten till idag, hon va vaken rätt mkt i går och ändå ville hon inte somnade inatt = Jobbigt.

Man blir både arg,ledsen,frustrerad eftersom man själv blir galet trött.
Men men efter ca 5 timmars skämpande så somnade hon, men inte vart som helst utan i sin babysitter med musik och vibration på.
Men då fick man äntligen somna iaf, men det tog inte lång tid innan Emmelina började gnälla för att hon var hungrig så då var det bara att fixa mat å byta blöja på henne.

Alltså så var det Nellie som inte ville sova;P

Så det har inte blivit många knop här idag, jag slöade tills joanthan kom hem, sen bar det in i duschen å sen fixa mig då jag skulle till mödravårdcentralen på efterkontroll.
Det gick kanon, frågade lite å sånt :)

Sen när jag kom hem var farmor  å farfar här :) vi bestämde igår att dom skulle komma idag, så då hade dom kommit när jag kom hem:) dom hade en rauter med sig så nu slipper jag ha nätverkskabel till min data, Jag kör trådlöst :)


Nog om det, efter att om åkt så matade vi dom små sen tog jag en prommis med dom. Så somnade dom, nellie har vaknat till lite men sitter nu å halvsover i babysittern igen, hon har varit helt död idag efter nattens bravader. Så får väl se hur natten inatt blir, inte allt för lätt att hålla henne vaken kan ja säga.



Blir inte så mkt mer skrivet idag, lägger in bilder imorn tror ja :) Men vi hörs!



Tv nu :)
Bye!





Älskar mina tre hjärtan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback