Torsdag igår, Fredag idag :)

Igår orkade jag inte skriva något.
Men dagen var bra :) och farmor va på besök och vi sydde om regnskydd till vagnen, det va nämligen så att jag hade ett för vänster liggdel och högersittdel och ett med höger liggdel och vänster sittdel, så då särade vi på dom och sydde ihop liggdelarna med varann och sitt delarna med varann ;)
Det blev kanon.

Hade även tvättid igår, det gick oxå bra att tvätta. Sen vid 3 tiden så kom jonathan hem och hans pappa var med, det börjades borras i vardagsrummet med en gång, så nu har vi fått upp allt utom en lampa som han kommer och sätter upp idag..
Ska knäppa kort senare har jag tänkt.


Blev även att flytta akvariumet igår och göra rent det, så nu är det fint igen :)

Sen bjöd inte den dagen på så mkt mer.


Jaja, nu är det Fredag och en ny dag, dagen idag händer det inte så mkt tror ja.
Jonathans pappa kommer å sätter upp lampan och jag ska försöka vika tvätten å lägga in det sen igår, men har så sjukt ont i ryggen :/
Men det är något som måste göras .. annars blir det aldrig av.



Och vet ni vad? Imorn kommer min Moster,hennes man och mina kusiner upp från småland. Dom har inte jag träffat på 5 år, det ska bli skoj :) 
Längtar :D


Men men nu ska jag gå och ta mig lite frukost :)



Mina tre älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback