Tre dagaras förkylning ?

Pågick det bara i tre dagar? Man kan undra, för nu har jag bara lite ont i halsen.
Inge feber på hela natten,inge snuva och inte hängig alls :S
Konstigt men det är skönt :D

Det vände igår kväll efter mitt välbehövda bad. Tände lite ljus å kröp ner jag. Underbart skönt!
Efter att badat än stund så började tjejerna att knöla med jonathan ute i vardagsrummet så bestämde mig för att bada med nellie, så hon fick komma ner med mig i badet, hon tyckte det va grymt skönt^^
Efter att hon badat så kom emmelina och badade.

Dom blev så ledsen när dom fick gå upp från badet, dom skrek å skrek :P

Men nog om det, idag så kommer farmor min hit igen :) hon ska hjälpa mig då jonathan jobbar hel dag!
Och jag har tvättid.
Se om jag orkar måla nere i källaren idag, måste ju hinna göra de innan helgen om mamma å pappa ska komma och lägga golv, annars får de vänta. Men vill få det klart. Och det är inte så mkt att måla så :D


Sen skulle jag behöva städa här hemma med:O Det är dammigt som tusan, man ser det på  en gång när solen ligger på + att tv:n utstrålar bara damm typ efter som att den är svart och lika dataskärmen.
Men allt annat som är beiget syns det typ inte på, man märker det bara när man drar med fingret:P Ändå dammade jag förra veckan. Och sånt.
Dammsuga behövs verkligen, speciellt i hallen och här upp i vardagsrummet då data sladdarna drar åt sig sjukt mkt damm.


Men men, nu börjar dom skrika efter mat.

Bye!




Jonathan, Emmelina, Nellie <3 Älskar er så oehört <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback