Tvättstuga

Blev att jag bokade om tvättiden igår eftersom att jag skulle klippa mig :)
Så blev tvätt idag istället.

Just nu torkar tvätten, så snart klar :) sen när jag tvättat så ska ja å Jossan åka å handla lite grejer tills imorn :)
Så taggad:D
 
Det ska bli så skoj ;D


Lovar att jag ska vara framme med min kamera;D iaf när vi är här hemma ;) sen när vi är på krogen får sen stanna hemma:P^^



Men nu ska ja förbereda mig så att det bara är att ge dom små mat efter att jag hämtat tvätten, så att jag kommer iväg fort:P
Ivrig är ordet .


Hela jag är sprallig idag, även fast dom varit lite små knöliga inatt.
Det är skönt att kunna vara pigg fast man inte sover så mkt, men blir ju trött på kvällarna istället. Men men ..
det går väl över snart hoppas ja:)



Men nu ska ja sluta pladdra omkring, kommer en bild på håret sen med.



Bye!


Jonathan,Emmelina,Nellie mina underbarningar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback