Vaken

Japp, då va man uppe på benen igen :)
Jag och Emmelina är vakna, dom andra två sover ^^

Snart kommer mormor å morfar alltså min mamma å pappa hit och ska lägga golv i källaren :)
Så ska ner å fixa det sista där så att det bara är att riva bort listerna och sedan lägga golvet!
Det ska bli så nice så det inte är klokt, längtar tills allt blir klart då våran soffa kommit kommer det att ske.
Eftersom att de soffor å sånt som är här nu ska ner sedan :)

Sen vet jag inte vad som sker idag? Göra rent akvariumet iaf, eftersom att datan åker ner till källaren idag så ska vi flytta akvariumet och då passar det bra att fixa rent det på en gång :)


Men nu ska ja leka lite med lillfian här, hon ligger å sprattlar för fullt i babysitter och låter :) så hon är på topp för att leka med nu :)


Vi hörs!


Bye





Älskar mina tre obeskrivligt!

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

precis, speciellt när vi kommer från samma byhåla typ ;P haha.. ullis kankse oxå vill hänga med :)

2009-10-03 @ 10:43:38
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback