24sept det beräknade datumet

Ja, just idag var dom beräknad att komma.
Vi har haft tid hos bvc idag, men ni får vikt och längd sen då jag inte kommer ihåg det just nu :P


Tänk om dom hade velat stanna i magen till idag, gud så stor man hade varit och vad vätska man hade haft i kroppen :O
Skönt att dom kom  tidigare på ett sätt, men ändå har det ju varit jobbig tid på sjukhuset med dom, men dom mår ju prima nu och har alltid gjort så det känns underbart :D


Nog om det, igår kväll så fixade jag ihop den andra sängen, och sydde nya överdrag till spjälsängsskydden.
Dock blev bara ena klart då tråde tog slut när jag sydde det andra och hittar inte dom andra trådarna.
Eller ah har väl inte letat så mkt heller. Men orkar inte kolla igenom dom lådor som finns kvar där nere i källaren.

Så inatt fick prinsessorna sova i varsin säng, och gud vad dom sovit bra, ändå gångerna dom gnällt är när dom ska ha mat.
Före innan dom fick varsin säng så låg dom ju å bråkade/sparkade på varandra å vaknade å gnällde stup i ett kändes det som.
Men inte inatt så de va skönt :) Får se om denna natt blir lika :) Hoppas!


Just ja mitt folk, imorn ska jag ut!
Ja, ni hörde rätt.
Sandra ska ut och dricka lite och dansa :P haha!
Det ser jag fram emot, nu när man inte varit ut på länge och få träffa kompisar som man inte sett på år och dar känns det som.
Så det ska bli  skoj :)
Jonathan är hemma å tar hand om dom små, och har även sällskap här av syster hans å sånt :)



Idag har det inte skett så mkt mer än bvc. håller på att tvättar nu, böt tid eftersom jag kom på att vi hade bvctid.


men nu ska jag göra annat,bye!


Mina tre<3


Kommentarer
Postat av: elle

Jo klart dem små ska få något :) okej bra att veta.

Vad roligt att du ska ut och dansa, hoppas du får det skoj :)

2009-09-24 @ 16:22:54
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback