Besök..

Nu har vi haft besök :) och gud vad grejer vi fick  :P
Klänningar,byxor å bodys å badhanddukar å filtar och sovpåsar :)
Allt behövdes, underbart!

Och fint va det med!


Sen tror jag att en liten alva va lite blyg, de var ju så längesen vi träffades och hon brukar bli lite blyg när det gått långt mellan gångerna.


Fika blev det oxå, men snart dax för lite mat för min del iaf. Men jonathan är inte så hungrig vad det låter som.
Så får se vad det blir till käk.


Just nu ligger dom två små brevid mig här i soffan och sussar på en filt :) Emmelina har nappen i munnen och tuttar på för fullt, hon blir hel nöjd när hon får den i munnen. Men kanske inte ska bli för vana att få den varje gång hon skulle vilja ha den. Då kanske de blir svårt att sluta med den sen.
Men nellie är inte alls lika för att ta nappen. Men hon kan då istället ta tummen, det är ju bara för sött. Men ikke bra för tänderna sen när dom kommer, det är väl inget utav napp och tumme.


Men nog om det, nu ska ja kolla me jonathan om matförslag. Jag vill ha tacos ja ;D men det e ju vardag men det gör inte mig nå. Men förr åt man tacos vid helger för de va mer lite "fin" mat. Men jag käkar gärna det idag :D


Matdags!

Bye


Älskade familj!! <3



 

Så små ni va, men nu börjar ni bli stora tjejer :)



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vilka charmtroll :)

2009-09-07 @ 22:02:29
Postat av: Sandrah

Hej. TÄnkte bara tipsa om ett par bra nappar som inte föändrar tänderna. Toppen idé. Lillebror gillar dem. Dom ser lite annorlunda ut men funkar toppen. http://www.denty.se/sv/shop/ på den sidan kan man beställa lätt värt det. Ha det bra

2009-09-07 @ 22:19:04
URL: http://sandrahanden.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis till dom söta flickorna :)

2009-09-08 @ 15:00:29
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback