Blev inge mer skrivande igår .. :S

Ojdå, det blev visst inge mer skrivande igår.
Hade fullt upp hela tiden och så.

efter inlägget igår fick tjejerna mat, sen började jag att fixa här hemma. Dela upp tvätten i vitt och svart och sedan bytte jag sängkläder.
Sedan kom farmor och hälsade på :)
Efter det så gick jag och fixade lite scones i köket, och en äppelkaka av de två äpplen som var kvar i kylen annars skulle dom aldrig bli uppätna.

Sen efter det blev det dax för tvättid, så jonathan som då kommit hem drog i väg men tvätten :)

Hann även dammsuga av lite och torka köket innan BVC kom hit på hembesök.
Hon blev kvar till ca halv fem och kom tre. Lång tid men det finns mkt info man ska få om barn.

Sen efter att hon va här så åkte jag och handlade lite mat.
När jag kom hem va det till att börja laga mat, jonathan fixade torks med chilisås och osttäcke med kokt potatis medans jag matade de små liven.

Och maten va kanongod:D
Se om jag lyckas lika bra idag när jag ska göra köttgryta men kokt potatis:p
Men det hoppas ja, de e ju inte så svårt satt!


Jaja, dagen idag lyder följande!


Nyss vaknat, matat Nellie men Emmelina sover så fint så vill inte väcka henne.
Snart ska jag nero ch göra frukost till mig, sedan blir det att fixa in tvätten sen igår, sen är det bara att börja med maten.
Då den ska vara klar tills jonathan kommer hem har jag tänkt.
Och sedan efter tolv kommer Martin hit (jonathans kompis) han ska fixa lite med diskmaskinensuttag här hemma, sen hälsa på bebbarna såklart^^
Sen kanske mamma och alva kommer hit med :)

Och sedan i eftermiddag vet jag inte vad som sker, träna blir det nog iaf :)
Känner lite i magen idag jämnfört med igår. :P Skönt att känna träningsverk för då vet man att man gjort nytta^^
hihi!


Men nu kallar frukosten

Bye!




Mina tre älskade <3


Kommentarer
Postat av: kicki

Tack så mycket :)



Grattis till två fina tjejer ! :)

2009-09-17 @ 09:03:27
URL: http://kicki88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback