Detta har skett efter träningen!

Ja efter träningen så tog jag en dusch så att man blev fräsch igen :P
Sen va det dags att ta barnen ner och klä om dom för dagen, dom fick slappa lite i sin pyjamas idag^^

Nästa steg var att börja med maten till jonathan kom hem :) det blev köttgryta dock skulle den nog stått lite längre på spisen än vad det stog i receptet, men vadå ju längre kött står desto mörare blir det ju, men vi hade inte ork att vänta nå mer.
Va ju så hungrig:P

Sen kom mamma och hälsade på, sen kom martin vid 1 :) han hjälpte oss med att få igång dimmern nere i källaren som inte funkat för hon som bodde här före.
Det visade sig att det bara var säkringen som gått i dimmern, så det va lätt löst^^

Martin blev kvar här till halv fem tror ja så då åkte han hem, och vi fick värsta farten.
Det visade nämligen sig för någon vecka sen att vårat badrum inte va så rent.
Jag trodde nämligen att vårat tak skulle behöva målas om då det va lite konstiga toner på det, men jonathan prövade att gnugga med en trasa och det visade sig att det bara var skit.
Så nu ni har vi gnuggat rent taket, väggarna, badkaret, badrumsskåpet och toalettstolen sedan golvet. Så nu väntar vi på att det ska torka så att vi får ställa in alla saker igen.

Ni ska vara glad att jag inte tog för och efter bild för ni hade blivit så illa mående av före bilderna så att ni spytt,jag lovar så skitigt va det.
Toalettstolen ex. Oj, va den vit ? Ja visst det va den. Det kom nämligen fram att den va lite gråtonig innan vi skrubbade på den.
Då är det skitigt. Hur kan någon bott i det skitiga?
Och att det inte blivit helt städat när hon flyttstädade. Fuskare är vad hon är i städning.


Men nog om det, snart blir det att ställa in alla saker igen sen ska vi fixa lite käk och kolla på IDOL och små tjejerna dom bara sover men snart är det dax för mat och blöjbytning. Det luktade så när jag tittade till dom men eftersom att dom ändå ska ha mat å sånt så vill jag inte väcka dom innan dom själv vaknar:P


Självklart blir det IDOL och Lyxällan ikväll, och mys framför tv:n med älsk och små tjejerna som börjar bli stora..


Men nu så är det dags att flytta in allt igen till toaletten, vi hörs!



Bye



Älskar mina tre mer än något annat  <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback