Fredag och det är utgång för min del ikväll..

Det har inte hänt på ett år att jag varit på krogen, och att jag festade sist va helgen efter nyårsafton.
Så det ska bli skoj att komma ut och träffa folk och gamla vänner som man inte sett på ett tag :)

Jaja, idag har jag städat upp här hemma, tagit mig ett väl behövt bad med tända ljus medans dom små sov då vårat badrum ligger bredvid sovrummet så man hör om dom börjar skrika lr nått :)
Sedan har jag lockat hela mitt hår till ikväll, sen har jag inte hunnit göra så mkt mer. Jo så klart givit dom små mat och bytt om till dagskläder :)

Nu sitter jag och äter och väntar på att svärfar och hans sambo och jonathans syster ska komma, sen kommer jonathan hem strax efter tre tror ja.
Sen är det bara att fixa sig det sista typ smink å kläder.

men nog om det , ska äta upp maten nu :)

Bye!


Mina älsklingar <3


Kommentarer
Postat av: Emma Blomlöf

Så Söta!!!

2009-09-30 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback