Gårdagen och dagen idag :)

Igår så började dagen med att ge småttingarna mat :)
Sen fortsatte den med att tvätta, jag packade ner dom små i vagnen och sedan delade jag upp tvätten i två olika säckar en med vitt och den andra med svart.

Sen drog vi iväg mot tvättstugan. Det gick fin fint :)
efter att ha lagt in i tvättmaskinen så gick vi hem igen och jag började plocka lite här hemma :) städade på nedervåningen iaf, bara dammsugning och dammning kvar här uppe, och moppning i sovrummet och badrummet.
Tänkte ta det idag om jag hinner och orkar, annar blir det någon annan dag. Men skulle vara skönt att få det gjort :)
Men det ska finnas tid till att göra de idag så.

Sen på eftermiddagen igår så kom lisa och per hit :) då jag hade bakat en kaka som vi åt tillsammans med vaniljsås :)
Fick även present av dom :) fick en mät grej som man sätter upp på väggen och kan mäta av hur lång dom är sen :) så fick vi även en elefant som spelar alltså blir det typ en speldosa fast en elefant :) man drar i ett snöre så spelar de, folk vet nog vad jag menar!
Roligt att få något annat än kläder, inte för att kläder är tråkigt men vi har fått så mkt :P så det va skoj att få något annat :)
Tack så mkt för de presenterna!


Nog om gårdagen, idag har det inte hänt så mkt tycker ja :P

Dagen började med att farmor kom hit och hälsade på dock sov dom små så hon fick inte hålla dom lr nå:P men det blev att vi spikade upp tavlor istället :)
I sovrummet så nu är det klart för att fotas inför bloggen tror ja :P^^
Men vill ha fint överallt innan jag gör de ^^ så att ni får alla rum och bilder i samma inlägg.

Sen efter att hon åkt så kom broder hit, och jonathan kom hem. Vi lagade mat sen käkade vi, även dom små ville ha mat :)
Sen efter maten så åkte jag och bror å handlade på Willys, då de behövdes lite hem hit :)

När vi kom hem därifrån så fixade vi lite, vek och lade in tvätten från igår. Då jag inte hann det igår.
Sen kom mor å far hit  å hälsade på och även tog med bror hem;P
Vi fikade lite åså, dom har precis åkt. Så nu är man ensam hemma då jonathan är och bär bildäck, men han kommer nog snart.

Jaja, kanske dags för dammtrasan ?


Ikväll blir det iaf mys med tacos och Idol och lite choklad, sen en tidig kväller!
Det blidde inge poker och sånt med jonathans polare, utan dom kommer imorn på förmiddagen istället.
Så får spara mitt dricka till imorn kanske? :) Ska ju på kräftskiva då^^

Ahh nog om det ska inte babbla på mer nu, ska röra på fläsket och städa lite.
Bye!



Älskar min familj mest av allt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback