Gårdagen !

Igår var det lördag, jag vaknade strax före tio. Hoppade in i duschen sen när jag va klar så hörde jag några som pratade utanför. Och då va det jonathans polare som skulle komma. Men jonathan sov, så fick väcka honom :P

Vi fikade och prata, sen blev det folk som ville ha mat. Så då blev det att vi gjorde tacos och åt allihop. Blev även spelade på wii :)

Dom åkte runt 3, då va det bara att bada barnen, sen åkte jonathan och köpte räkor till mig till kvällen. Sen bara att fixa sig och åka iväg på kräfskiva hos sara och sebastian.
Det var mycket trevligt, och jag tog mina första cider/drinkar efter graviditeten. Och kände inte av ett jota. trodde jag skulle känna efter bara nån klunk. men drack en likör 43 med mjölk å två cider. Liten mjukstart så där :)

Men blev inte så långvariga där, vi blev väldigt trötta efter att natten före inte varit den bästa med dom små.
Så va väl hemma strax efter 11. Skönt att komma hem å sova :) Och denna natt har varit underbar enligt mig då.
Matade dom innan vi somnade och sedan vid 6 nästa gång :) så alltså vi 12 och sedan 6 helt underbart :) sen vid strax före 10 nu. Så det va en underbar natt tycker ja :) inte ett dugg trött nu, känner mig utvilad. Skönt!


Men men nog om det, idag kommer jonathans mamma hit och hälsar på. Får se vad som mer sker, inte en aning ja!
Blir nog till att städa iaf, köket ser ut som ett bombnedslag sedan vi lagade tacos igår^^


Men nu ska vi kila ner å käka frukost jag och jonathan :) vi hörs!


Pusshejs



Älskar mina tre hjärtan :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback