Hänt mkt sen sist....

Igår så åkte jag och mamma iväg och köpte vit målarfärg till källaren, vi började rensa ut där och målningen började :)
Vi kom långt :) sen åkte mamma å pappa hem strax innan sex, för vi hade bestämt med lisa och per att dom skulle komma hit vid 6 och käka tacos och sedan kolla film!
Det blev jättegott med mat, alla va vrålhungriga^^
Sen blev det IDOL sen film. Vi kollade på Ice Age 3 .. rolig va den, men jag har aldrig riktigt tyckt om dom filmerna.

Sen idag har vi målat hela dagen , så nu är det typ klar nere i källaren. Bara torktid sen kolla om de behövs färg på nå mer ställe, Sen är det bara att inreda:) dock kan vi inte inreda det helt eftersom att flyttar vi ner soffan här ner dit nu så har vi ju inget att sitta på här uppe, för våran soffa kommer om 5 veckor tror jag det är.
LÄNGTAR!


Nyss badade vi dom små och sen duschade även vi, jonathan hoppade in medans jag klädde på Nellie sen va de min tur. Så nu är hela familjen ren ;D
Och snart kommer deras farmor på besök så jag tänkte baka en sockerkaka med kokos överdrag nu:P


Just ja, natten inatt har inte varit rolig. Dom har bråkat omkring, dom har haft magknip och dom har inte ätit sammtidigt :( allt som man önskar dom inte har hade dom inatt....

Men men så är det att ha tvillingar :P Dom är ju snäll annars så får väl ta smällarna på nätterna då^^

Dags för bakning!


Älskar mina tre<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback