Hår fix;D

Sitter just nu och färgar håret ;D ni får se före och efter bilder sen!

Dagen idag:

Vaknade vid 8-9 tror jag, sen satt jag mig vid datan, sen gick jag och lade mig igen. Skulle ju lägga mig vid tv:n men det va inge bra så lade mig i sängen å lyckades somna om dock bara typ 40 min men en stund iaf :)

Nog om det, vid halv 1 kom mamma hit och hade köpt blommor till barnrummet :) och krukor med!
Tack, det blev fin fint :) bild kommer senare !

Sen vid 1 kom jonathan hem och han hade klippt sig, nice blev det :)

Även gavlegårdarnagubbara har varit här å fixat det vi felanmälde igår:) så nu är allt bra igen ^^

Sen va det dax att gå mot BVC vid 2 tiden :) hon vägde dom och pratade massa!

Nellie vägde 3040 och Emmelina 2870. Dom går uppåt (Y)
Längden tog hon inte, då hon sa att dom tagit de 1:a sept på sjukhuset när vi blev utskrivna. Glömde dock att fråga hur lång dom va:P
Men ska dit igen på tisdag för viktkontroll så får se då :) sen kommer hon hem hit på onsdag och pratar å sånt :)

Sen efter att vi va där blev det inte så mkt mer, jag va å köpte hårfärg. Färg avslöjar jag inte än utan ni får se bild senare ;D
Va även på systemet, för första gången i mitt liv typ ^^ har varit in på ett system en gång tidigare och de va i somras när vi va i oxelösund:P
Men iaf va in dit och köpte några cider, jonathans polare kommer hit på fredag då vi tänkte ha lite pokerkväll och sådant, tänkte ta mig en cider då. Så får väl se.  Men det blir nog bara en eller två för ska orka upp på natten och mata dom små med, man vet aldrig hur alkoholen sätter sig på kroppen nu efter att inte druckit sen januari :P

jaja,nu sitter jag med hårfärgen i och kollar på fotboll med jonathan och dom små sover, va och tittade till dom innan ja satte i färgen i håret. Och dom sov som stockar, dom reagerade inte ens när man löft på täckte vilket dom brukar göra:P
Men jag lärde lyfta på det för att se att dom andas:P hehe!

Senare ikväll blir det IDOL ;P bara för roligt att se dom som är kass + dom som verkligen kan sjunga. Tycker om när någon sjunger så bra så att man får rysningar i kroppen.
Ex. som Jon som sjöng igår, han va väl bara för bra? Eller vad tycker folket.


Just ja, det kommer snart bilder på hur det ser ut här hemma med, vill få upp lite tavlor och sådant bara :)
Sen får ni stå ut med att vi inte fått hem nya soffan än, utan ni får en ny bild på vardagsrummet sen när den kommit :)
Hihi!



Men nu ska ja kolla fotboll med jonathan, inte för att jag är så intresserad då men :P mys med underbaraste killen kan man ju inte neka :) så ska mysa lite nu ja.


Bye!



Älskar mina tre underbaringar!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback