Inget skrivande igår..

Igår blev det inte så mkt skrivande ni, det beror på att vi tod sovmorgon till 11 :) =skönt!
Sen fixade jag mig på en gång, sen var det barnens tur.
Efter det så blev det bussen ner på stan, till förenade care och lämnade mina arbetströjor som jag haft när jag jobbade där, sen mötte vi upp sara:)
Det blev att hälsa på skolan alltså Textil Och Design där vi slutade för 1 år sedan.
Dom bler glad av att se oss, och mina små vart dmo helt kär i :P ^^
jaja sen efter att varit där så gick vi ner mot stan, in på mingel å käkade sen blev det en liten runda inne på nian. men det gick fort :P^^
Sen hemmåt mot sätra :) kom precis hem så ville dom ha mat;P

När jag kom hem så va svärmor med hennes nya här och hälsade på, jonathan skulle fixa deras dator som vägrar funka hemma hos dom och här fungerar den jättebra.
Skumt!
Men jonathan sa att det är nog dags att köpa ny data så dom skulle åka å fixa det någon dag.

Nog om det, dom blev kvar och kollade på IDOL.
Jag är glad att calle blev kvar ;D Fattar inte vad piotr kom med för? Tycker inte han har nån speciell sångröst ?
Lr har jag fel? Calle är såååå mkt bättre iaf :)

Efter IDOL så blev det ett bad för dom små och en dusch för mig, sen sängen :)


Just ja! Jag har gått och blivit sjuk/förkyld?
Det var natten till igår som det började med lite ont i halsen och snuva, men kände mig ändå pigg igår.
Men natten till idag har inte varit lika rolig kan jag säga.
Inte skit pigg när man ska upp och mata dom när man själv är dålig.. :( Men men, natten inatt har jag kallsvettas mellanåt,ont i halsen, lite hosta,snorig till 1000.Och ont i hela kroppen :O
Men alvedonen gör susen :D Skönt att det hjälper iaf!



Idag kommer farmor hit :) Då jonathan är på kurs idag i högbo hela dagen lika som förra tisdagen.
mamma skulle ha kommit hit och hjälpt mig men hon är oxå förkyld så hon ville inte komma å smitta dom små liksom. Så då frågade jag farmor :) och hon kom så gärna satt!
Får se vad vi hittar på, ska iaf iväg å lämna nycklarna till gamla lägenheten.
Sen till maxi för att kolla efter storpack NAN som vi hört ska finnas där^^

Sen då? jaja det visar sig va dagen lyder.

Nu ska ja kila, bye!



Jonathan, Nellie och Emmelina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback