Inget skrivande igår..

Igår blev det inget skrivande, men hade fullt upp hela dagen :P

Mamma kom hit kl halv nio ungefär, då jonathan skulle på möte i högbo hela dagen.
Så hon kom hit och hjälpte mig eftersom att jag även skulle till sjukhuset med dom små.

Men det började med att vi började rensa här hemma, vi städade hela källaren och även garderober, fixade i barnens rum och sånt :)
Det blev jättebra och jag är nöjd, tack för hjälpen mamma :)

Och sjukhus vistelsen gick jätte fint.

Sen hände det inte så mkt mer igår, eller det hände ju mkt igår men inte efter att mamma åkt och jonathan kommit hem. Vi gick och lade oss i hopp om att få sova lite. Men precis när man lägger sig ner själv så börjar dom kny å skrika :P Fast dom sov precis innan :P
Fattar inte, känner dom av när man kommer in och lägger sig ?
Dom ligger ju inte i våran säng så dom känner ju inte när man lägger sig ner iaf.
Lika när man ska äta mat med, då börjar dom att skrika å sånt ^^
Inte för att dom skriker mkt men det är så typiskt precis när man själv ska göra nå som man vill :P


Nog om det, nu sitter jag och äter frukost. Gott!

Sen vet jag inte vad jag ska göra. Skulle behöva träna då de inte blivit av på två dagar nu.
+ att jag skulle behöva damma,dammsuga och skura eftersom att det blivit så fint här hemma nu :)


Men över till frukosten igen, bye!



Mina tre hjärtan <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för i går gumman det är roligt att kunna hjälpa till hoppas ni får en underbar dag idag puss mamma

2009-09-23 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback