Inget skrivet igår, bara bilder!

Jag va så seg hela dagen igår, därför skrev jag inget.
Det hände inte speciellt mkt igår, vi målade lite sen blev det bara mys med film vid tv:n. Va så trött hela dagen :/

Men skönt att vila nån dag med, har ju varit fullt upp på mig hela dagarna så^^
Känner mig lite halv slö idag med faktiskt :/  Men ska försöka göra något idag.

Idag när jonathan kommer från jobbet ska ja ner på stan till banken å fixa nytt internet mojs så att jag kan betala räkningar. Det försvann när jonathan fixade om datan så då måste ja fixa nytt, ska även hämta ut Protovit till de små liven.

Det är extra vitaminer till dom eftersom att dom va förtidigt födda. Dom äter även järn.

Nog om det, ska nog fixa lite här hemma. Se om ja orkar träna nu lr om ja tar det ikväll.
Är så hungirg så tror inte jag kan vänta 1 timme med frukost, brukar träna innan jag äter annars.

Så det blir nog kvällspass ikväll ;P

Men vi hörs!


Mina tre älsklingar <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan på Er! oj vad söta dom är...stolt moster blir jag... Hoppas att allt är bara bara BRA..Saknar Er jättemycket...Kramiz

2009-09-22 @ 21:16:19
Postat av: elle

Söta dem är då :) jag och carro prata om att komma och hälsa på er någon dag om det går bra? men får höras mer om det. Ha det bra

2009-09-23 @ 20:21:02
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback