Jonathan iväg på jobbet då..

Idag är första dagen för jonathan på jobbet, dock jobbar han bara 4 timmar om dagen i 2 månader. Som jag sa tidigare för att få mer tid med dom små.
Så idag jobbar han 8-12.

Men ska får lite assistans idag, min farmor kommer hit vid nio :) men dom små sover just nu så det är inte så mkt att göra. Ska ju störa dom i deras sömn så^^
Får se när dom vaknar och vill ha mat men det blir väl inte än på ett tag, dom fick mat vid 6 så :)

Just ja natten inatt har varit lite konstig tycker ja, först att dom typ vaknat efter 1.5 timme dom fått mat och vill ha mer, även fast vi höjt deras matmängd. Dom är klupska:P

Men nu ska ja ner och göra frukost åt mig tror ja, magen kurrar lite smått ^^


Vi hörs!


Älskar min familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback