Klarade hörselkollen

Idag har vi ju varit på sjukhuset för att kolla hörseln :) och det visade inget konstigt på de, det blev godkänt lr va man ska säga tidigt på den där mojsen dom kollade med:) Så de va skönt ^^


Sen efter de åkte vi och handlade lite :) när vi kom hem så blev det att mata dom små sen blev det gräsklipparens tur att göra sitt arbete, så drog fram den och klöpp gräset :P jag vet att det heter klippte, men tycker det låter så fel.
Fick inte säga klöpp i skolan för lärarna iaf dom på gymnasiet, då blev man alltid påpekad att de hette klippte.
Men i min värld heter de klöpp eller mitt mål, det är många i byn som säger klöpp.


Men nog om det, nu sitter vi här hemma och väntar på att Micke (min morbror) och hans familj ska komma hit :)

Vi hörs!


Bye!




Jonathan,Emmelina och Nellie är det bästa <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Instämmer helt om att det heter "klöpp" ;p

2009-09-07 @ 22:04:29
Postat av: ullis

vilka tider hade dom öppet för hörselkontrollen ? :)

2009-09-08 @ 14:27:33
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback