Kom på att jag måste berätta va som skedde igår kväll..

Ja igår kväll precis när vi lagt oss så började dom små gny, som dom alltid gör på kvällarna när vi lägger oss :P
Men sen prutt sa de.. det visade sig att emmelina gjorde nr två, så tog upp henne på en gång för att byta blöja så att hon inte skulle behöva ligga med bajs länge liksom.

Och jag torkar och gör henne fin i stjärten och lyter upp henne lite i benen för att lägga under den nya blöjan, och då trycker hon på.
Och sprut säger det så är hela jag kladdad i bajs, magen, armen och lite på mitt ben :O
Även sängen fick lite på sig. Alltså jag förstår inte.
Sen va det dags för nellie att byta blöja, så skulle ja kolla hennes stjärt då den är lite röd, så böjde mig fram och kollade och få fiser hon mig i ansiktet, men jag säger då tack gode gud att det inte va bajs jag fick då.
Men jonathan fick sig ett gott skratt.



Fattar inte hur det kan vara sån fart i deras små magar att det sprutar ut :O


Jag vet att det kanske va lite äckligt att få veta detta, men jag lärde bara berätta för vi skrattade så sjukt mkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är barn för söta i bland :D

2009-09-25 @ 13:06:02
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: maja c.

Hej hur mår ni? vad stor dom har blivit hälsar Maja c.

2009-09-26 @ 15:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback