Köpis igår med Emelie :)

Igår blev det köpis med emelie :) jag hade ju inga kläder att ha på mig så behövdes inhandla lite nytt :)
Eftersom att jag andvänt mina leggings när jag va gravid så har dom töjt ut sig så dom kan ja inte ha något mer, därför blev de inhandling av leggings igår :) å två linnen sen blev det en bh och ett par trosor till med!

 det blev sådana i brunt,svart och vitt :)

Och ett par sådana fast i en annan färg..


 Sedan två sådana, fast ett vitt och ett lila :)


och bild på bh:n och trosorna hittade jag inte.. :P

Sen efter att jag varit i valbo och handlat med emelie, så kom magdalena och per-erik hit och hälsade på ^^
Dom och jonathan käkade suchi och då jag hade ätit på köpis så fick jag käka rester från dagens mat men den va inte illa pinkad den heller.
Potatisgratäng och fläskfilé.. :D


Sen efter det blev det att lägga sig, och jag har itne sovit bra inatt :/ haft lite ont i min gamla ryggskada :(
Men bebisarna och jonathan har tutat på och sovit som stockar, eller ah tjejerna skulle ju upp å ha lite mat där vi 2 snåret och vid 6 i morse :P ^^


Så är jättetrött nu men kan inte somna om :/ det går bara inte.. fattar inte vrf det skulle vara så skönt att somna ett tag nu när dom små ändå sover för dom har ju nyss fått mat så dom sover nog några timmar till med så. Men ikke, men ska lägga mig och kolla på tv så kanske man slocknar av ett tag, kan ju alltid hoppas :)


Men nu ska ja göra nå annat sen lägga mig ett tag på soffan.


Vi hörs!


Bye



Älskade familjen Garherr/Sundkvist <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback