massa nytt inhandlat :)

Ja, igår gick det bra.Sen när jonathan kommit hem så skrev han upp saker som skulle köpas så fick jag åka iväg eftersom att jag varit hemma hela dagen :P ^^


Duschdraperi


Pump till tvål,tandborst mugg och en annan mugg som jag tänkte ha tops i:)




Persienn till sovrummet



Datastolsunderlägg mot golvet eftersom vi fått nytt parkettfgolv ska man ju inte förstöra det!



En barumsvåg


Korgar som jag ska ha inne på toan med typ låcktänger och sådant i :)



Till jonathan, han skulle såga till persiennerna för dom va förlånga.. :P



Klänningar och strumpbyxor till dom små ^^


Det inhandlade jag:)

Lära iväg å köpa två klänningar till dom små tills på lördag och söndag då vi ska på kalas :)
Hoppas dom håller sig rena till båda dagarna, men inget man ska tänka för dom blir skitig fort när dom slaskar när dom äter ur flaskan :P

Sen blev det ett par strupbyxor till de :)


och resten har jag köpt till hemmet, skönt att förnya sig lite sen vill man ju ha så mkt nu när man fått fixat och sådant!


Nyss har vi vaknat här hemma, dom har nyss fått lite käk så nu sover dom igen :P sömntutor!

Själv kan man inte sova ett skit, sen vågar jag inte lägga mig idag heller, för målaren ska komma hit och göra om i sovrummet för det är bubblor på vissa våder.
Så dom ska tapetseras om.
Får se när han kommer då, han skulle plinga på så det märks väl^^


Sen händer det väl inte så mkt mer idag vad jag vet, jag ska vara hemma tills jonathan kommer, sen får vi se vad som sker när han kommer hem. Men antar att det blir att fixa här hemma. Det finns saker att göra än ^^

Och imorn är det tvättstuga^^

Sen är det helg :)

men nu ska ja käka upp min frukost! Bye!



Har världens bästa sambo, och vi har världens underbaraste barn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback