Ny dag med nya tag

Natten inatt har varit jobbig för mig.
Somnade på soffan igår kväll och fick skit ont i ryggen så inatt har det inte varit roligt att vakna å mata dom för att ja kunde knappt röra mig där ett tag, som tur är har det släppt lite nu.

Snart är det dax för frukost för mig, magen skriker efter något att ha i magen.
Jag som aldrig kunde äta på engång när jag vaknat förr.

Men nu vaknar jag av att jag är hungrig och måste äta på engång typ, gick upp för 10 min sen å håller på  att skakar ihjäl för att jag är hungrig.


Sen vid 11 ska dom små ha mat, sen blir det väl att förbereda inför sjukhuset och alla besök :)

Men de kanske kommer något mer inlägg idag :) ska även försöka hitta på min kamera sladd så att jag kan lägga in bilder på de små liven så att ni får se va dom vuxit ^^


Bye!



Jonathan, Emmelina och Nellie mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback