Promenad

Jag och Sara va ute och gick i 1,5 timme kanske ? :) hur skönt som helst va det, de ska jag forstätta med varje dag, gå samma runda kanske ?

Öka tempot lite för varje dag typ så kommer magen komma bort fort.
Den ska bort fortast möjligast :P
11 kg kvar till vikten som jag hade innan jag blev gravid, och den ska nås.


Sen gick vi hem hit, jag visade sara runt här :) glömde dock källaren, men de e inte mkt att se nu. Annat sen när den är klar ^^

Efter ett tag så kom jonathan hem, vi matade dom små och sedan blev det lite snack innan hon skulle bege sig hemmåt.
Då blev det till att laga mat till oss, det blev kyckling och ris med currysås som jag sa tidigare.
Ap gott blev det, kände mig lite som en mästerkock med allt lyckat ;D

Just nu vilar jonathan och jag är inte ett dugg trött. Så va ska ja göra?
Sugen på att baka något, men akk så onyttigt. Jag som ska jobba bort mina kilon.
Blir nog att bara sitta här å slöa nu när jag gått så mkt idag ;D

Sen kl. 20:00 blir det Färjan 3 sen blir det Hollywoods hemmafruar tror ja på 3:an sen efter de åter till 5:an och kolla på Roast på Berns :)

men nu ska ja kolla runt lite på nätet. Vi höres!



Bye!

Mina tre älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback