Sovit och vilat massa idag!

Idag så har jag fixat lite, men när jonathan kom hem så käkade vi. Sen gick vi och lade oss eftersom att små tjejerna va nyätna dom med :)

Så fick vila i 2-2.5 timme :) sen vaknade dom å va lite hungriga så då fick dom lite till käk ^^
Sen efter det så började jag och jonathan fixa lite här hemma, tog ner hatthyllan som sitter inne i lägenheten sen början och satte upp en ny som är mer i våran smak :)

Sen dax för mat för dom små igen sen har vi bara legat å myst Underbart! :D


Men nu ligger dom tre å sover och jag är vaken själv, vill göra massa men måste ha hjälp av jonathan och eftersom han sover vill jag inte väcka han. Måste ju tänka på att han jobbar ju ändå om dagarna några timmar och sover ju lika mkt som mig ungefär på nätterna så han måste ju få vila :)


Ska väl kanske tänka på vad vi ska äta nu snart ja ?? Börjar bli hungrig igen ja. Får se va som hittas på.

Bye!


Mina 3 hjärtan, det bästa som finns<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback