Sovmorgon idag :)

Första morgonen som jag sovit länge på sen vi kom hem från sjukhuset, visst har jag varit uppe inatt men att jag kunde somna om imorse efter att jonathan gick till jobbet var ett under.
Men skönt var det :) vaknade runt 10.

Idag vet jag inte alls vad som sker, visst finns det saker att göra här hemma. men orken är inte på topp för de just nu tycker ja att det känns som.
+ att jag ska ha tvättstuga 14.30-16.00

Men ikväll har jag ingen aning om vad som sker, vill ha sällskap vi med alla är upptagna verkar de som ^^ men de e ju fredagskväll med och många som går ut.

Så får se vad kvällen bjuder på!


Nu ska ja vänta på att jonathan kommer hem sen blir det mat tror ja!


Bye!



Älskade familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback