Städdag idag

Idag har jag städat hela lägenheten/radhuset utom källaren.
Men där ska vi ju måla å före de är de inte så skoj att göra fint där nere för de syns ingen skillnad typ:/

Idag fick vi sällskap :D jossa och sebbe kommer hit kring 8 så ska vi käka pizza och kolla film eller spela spel :)
Det kommer bli roligt att träffas igen, har ju inte setts på år och dar nu efter allt som skett^^ hehe!

Men gud vad skönt de va att städa, känna att inte massa saker är i vägen och sådant. Nu är det bara tavlor och hyllor och spegel som ska upp sen är det klart för att börja fixas där nere i källaren, men först innan det kan ske så måste vi införskaffa oss färg;D Så får se när de blir^^


Nu är de dags att luta sig tillbaka i soffan efter att städat i 3 timmar snart ;D
Bye!



Älskar min familj<3 Det bästa jag har <3

Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

wee det ska bli så kul!!

2009-09-04 @ 19:44:22
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback