Verkligen inte bra :(

Det är verkligen inte bra med mig:( ont i hela kroppen.. hostar,snuvar,ont i halsen, ont i högra örat och massa mer.
men va på apoteket igår med farmor så nu har jag saker så att jag ska bli frisk. Hoppas jag blir det snart, orkar inte vara sjuk!
Inte jätteroligt att gå upp på nätterna och mata när man är dåligt, men vad gör man inte då?

 
Men natten inatt har jag inte hört dom när dom skrikit så hårt har jag sovit :O Så jonathan har fått väcka mig så att jag fått hjälpa till :P Det är ju lite mer när man har två^^
Iaf om dom skriker sammtidigt :P^^


Men nog om det, dom har nyss fått mat så nu sover dom båda två, ja ska snart ner och käka frukost tänkte jag.
Får se om jag får i mig något, men måste det.


Vi hörs!



Bye!


Mina tre älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback