Åhh vad roligt

Att folk kommenterar, mkt roligare att komma till bloggen då :) hihi

Idag har/är vi hos min mamma och pappa, har även varit och hälsat på mina kusiner :) tagit en prommis med mamman vännina Marie :)
Vi åkte hit redan vid halv 8 imorse, så vi har varit här hela dagen typ ^^

Solen har kommit fram och mina fingrar kliar efter att få vara ute och dona i trädgården göra lite fint och sånt :) även måla sänggavlar och sidobord till, måla om köksbordet ska jag med, och utemöblerna :)
Sen ska vi måla i källaren innan det blir dags för dom sakerna, ska göra det riktigt fint där nere!

Åhh vill börja nu, känner mig riktigt inspirerad :)

 
typ sådär vill jag ha det, sen maskinen på sidan av, och lite gamla prylar sådär och mojs :)
Hoppas på bra resultat ^^
Men det visar sig :) ska ju vara massa annat jox där inne med, som extra säng, massa saker som man inte ska ha uppe typ julsaker och annat mojs som inte behövs uppe liksom.
Så vi ska göra ett förvaringsutrymme där med.


Men men nog om det, sängen ska bli vit och helt nya gavlar vill inte ha den som vi har nu mer, och massa andra saker vill jag med måla men vet inte om ja får för jonathan (A) haha

vill försöka få lite gamal stil hemma :) och blanda med lite nytt då jonathan vill ha nytt :) ska bli intressant å se den dagen vi ska flytta/bygga hus hur det blir ;P

men nu ska vi äta:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback