Bildbomb.

Får in bilder iaf trots att min usb sladd gått sönder.. nu undrar ni kanske hur då ?
För jag har inte hunnit vara iväg å köpa någon ny.

Men de e ju så att jonathan har ett Ps3 och sladdarna som man laddar dosorna med passade nämligen i min kamera utgång :)
Så jag behöver inte köpa någo ny sladd :P


Men här kommer bilder från någon kväll sedan och från i morse :)



Emmelina

Nellie

Något spännande på tv:n tro?

Nellie har missuppfattat lite hur man tutar tror jag ? inte ska man bita för att de ska låta eller?

Och Emmelina har också missuppfattat vart man ska mysa någonstans :P

Emmelina sitter och leker :)

Nellie leker :)

Nellie biter på elefanten

Emmelina mer intresserad av remmen på kameran än någon leksak :P


Våra små tjejer som börjar bli stor kan sitta å leka själv :) dom leker med varandra jättebra än så länge :P

Just nu sitter nellie och tar på emmelinas huvud så fort emmelina försöker ta en leksak ;P

Dom är så söta :D


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Sötnosar:) och dem växer och växer

2010-04-07 @ 13:55:55
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback