Gårdagen..

Gårdagen gick jag och tina ner till stan vid 10 tiden, vi fixade lite grejs som hon skulle göra.. sedan gick vi och kikade lite.
Jag köpte en klänning på Gina Tricot som jag velat ha länge, först kostade den 199 men har inte kommit till skott och köpa den då, sen förra månaden kostade den 99 men då hade jag inge pengar med mig ner på stan och igår kostade den 49 :O så då slog jag till .. haha och fanns bara 2 kvar i min stl så jag lärde ju köpa den.. och vadå 49 kr är ju inget för en klänning..

Sen köpte jag solhattar åt tjejerna ;P skit söt blev dom i de!

Köpte även ett litet snickarset till elliot..

 

Sen gick vi hem till farmor och farfar en sväng, och tjejerna fick lite kläder av farmor som hon köpt :)

Leggnings i ljusrosa:) sen en varsin body med hjärtan på i olika färger :) hittade ingen bild på den. Men hur söta som helst, hade själv kollat på de.. Men köpte inte de men nu fick jag dom iaf!

Jaja, igår efter att vi varit på stan och hos farmor och farfar så åkte vi hem hämtade bilen sen iväg och hämtade jonathan på jobbet direkt ner mot willys och storhandla :P
Så nu har vi mat för hela månaden, så skönt!

Sen hem och lagade mat och sedan lägga dom små, sen åkte jag iväg till ica för att köpa blöjor då dom har olika mängd blöjor i paketen beroende på vilken vikt på blöjorna man ska ha. Men den vi har nu är 7-18 kg och då är det 102 blöjor i ett paket och de kostar 189 kr, typ billigare kan man inte få.


Idag ska vi till dollar store med tina, får se om man hittar något där, men inget som jag behvöer^^
Men det visar sig!


Men nu ska ja leka lite med nellie som sitter och dansar till musiken på the voice medans emmelina sover :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback