God morgon..

Igår gjorde vi detta :

vi åkte till mamma och pappa dock gick vi på öppnis sen en prommis, sen blev det bara till mamma och pappa å äta och sätta i dom nya bilstolara, så nu är det gjort :)
Sen in till stan för att jag och magdalena skulle träna,hämtade upp jonathan på jobbet oxå.

Men jag va så trött och ont i huvudet hade jag, så när vi kom hem bestämde jag mig för att inte träna. Men magdalena låg oxå å sov så hon skulle inte heller in.
Sen åkte jag  och köpte ipren och loka. Även blev det Max;P Jonathan ville ha de!

Men åt när jag kom hem, tog ipren sen skulle jag vila lite på soffan, men somnade in ganska djupt, jonathan väckte mig när dom små skulle lägga sig så jag hjälpte han då.
Dom somnade och jag vilade igen, somnade djupt denna gång med. Vaknade vid halv 9 av att mattias kom hit med en dator. Men hade inte han kommit hade jag nog sovit från då och hela natten..
Så det var nog tur att jag inte gick och tränade.

Och idag gick vi upp halv 6, dom små har ätit och leker lite nu :) Idag har jag tänkt städa här hemma. Får se om man får någon ork till det ;P
Magdalena och Per-erik kommer hit vid halv 5, dom ska hämta jonathan vid jobbet och sedan åker dom hit. Dom ville träffa tvillingarna medans dom är vaken ;P jämt när vi är här en stund efter träningen så sover dom jue :P

Men men åker nog buss ut till mamma och pappa ikväll då jag och mamma o hennes vännina ska till bollnäs imorn och kika å ta det lugnt. För första bussen från stan går 10.10 och då vill vi helst ha åkt.
Så de blir nog en kvällsbuss så man är hemma medans magdalena och per erik är här å sånt.

Men imorn då alltså är jag barnfri hela dagen typ, vi ska till bollnäs och kolla lite på loppisar och grejer :) myspys!

Får se när vi kommer hem.

Men nu ska ja leka lite med dom små :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback