God morgon

Här har vi varit vaken sen kvart över 5, dock har dom små somnat om nu.  Men de kan inte jag.. hmm får väl ta och tvätta lr nått . Det behvös ju.. sen kanske en dusch innan man ska ge dom små gröt och sedan åka mot mamma och pappa :)

I torsdags när vi va på öppna förskolan så var det en mamma som skulle ha fika hos sig idag för dom som ville komma  :) så tänkte att vi skulle dit, alltid trevligt :P å hennes son är ju så söt, sist satt han och pillade på emmelina hela tiden ;P
Lilla Nisse som han heter är nästan lika gammal som mina tjejer, kanske framtida pojkvännen för nån av dom ? haha :P


Men nu ska ja sätta fart så ja hinner fixa det jag vill innan dom vaknar, men dom har nyss somnat men dom sover ju olika mkt på olika dagar. Vissa dagar 30-50 min och ibland 1-1,5 timme.. så det varierar :P får se hur länge de blir idag^^

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback